Про це повідомив Міністр агрополітики Тарас Кутовий під час засідання Громадської Ради при відомстві.
«1 серпня починає роботу офіс реформ при Мінагрополітики (Reform Support team). До складу офісу увійдуть 30 реформаторів, які допомагатимуть проводити зміни у відомстві. Сьогодні це п'ятірка, яка вже пройшла відкритий конкурс та подальшу співбесіду в Європейській комісії. Повний склад сформуємо до вересня», - повідомив міністр.
Офіс підтримки реформ при Міністерстві аграрної політики та продовольства створено за підтримки іноземних донорів та представників ЄС. Усі необхідні документи для цього процесу уже підписані.
Головним завданням Офісу є координація розробки і підвищення ефективності законодавчих проектів. Також серед завдань Офісу - підтримка впровадження реформ у аграрній галузі керуючись найкращим міжнародним досвідом. Основна мета - поступове наближення до законодавства ЄС.
Перші 5 представників Офісу вже пройшли за трьома етапами конкурсного відбору, який організовано Єврокомісією - це відбір резюме, оцінювання та співбесіда.
Офіс реформ стане майданчиком для діалогу з громадськістю, представниками бізнесу, органами державної влади, донорами та міжнародними організаціями з обговорення ходу реформ у аграрній галузі.
«Залучення представників вітчизняних та іноземних підприємств, фахівців та донорів до спільного покращення галузі – це головна мета для створеного технічного Офісу. Ми маємо вести відкритий діалог. Пропозиції іноземних експертів, донорів та представників міжнародних організацій має велике значення у розробці ефективного вектору реформування аграрної сфери»,- наголосив Тарас Кутовий.
Персональний склад Офісу формується за участю уповноважених представників-донорів або виконавців технічної допомоги. Участь у роботі Офісу реформ може здійснюватися на громадських засадах або оплачуватися за рахунок коштів міжнародної технічної допомоги. Експерти працюватимуть в межах робочих груп відповідно до стратегії розвитку аграрного сектору «3+5».
Довідково про організацію та проведення конкурсу:
До організації конкурсу Міністерство прямого відношення не має.
Організовує і проводить конкурс проект ЄС «Підтримка ЄС впровадження сільськогосподарської та продовольчої політики в Україні».
Конкурс проводиться наступним чином:
1. На сайті eeas.europa.eu публікуються оголошення про проведення конкурсу (для першої хвилі нашого конкурсу це було зроблено 7 червня 2016).
2. В оголошенні встановлюється крайній термін подання документів (для першої хвилі це було до 21 червня).
3. Після отримання усіх резюме здійснюється конкурс резюме, за підсумком якого відбираються по 3 кандидати на кожну позицію. Це роблять працівники та керівник проекту ЄС (на першу хвилю конкурсу надійшло 34 резюме, з них було відібрано 15).
4. Далі з претендентами проводиться співбесіда. Співбесіду проводить комісія у складі 3-ох осіб: Керівник проекту ЄС, відповідальний працівник та представник Міністерства.
5. За підсумками співбесіди кожен член комісії виставляє оцінки кандидатам відповідно до встановлених критеріїв (досвід законотворення, знання мови, досвід роботи в галузі тощо).
6. За підсумками оцінювання відбираються кандидати (у першій хвилі було відібрано 5 осіб).
7. Відібрані кандидати заповнюють документи і вони подаються до Єврокомісії в Брюссель для погодження.
8. Після погодження з кандидатами підписуються контракти.