Все більше державних організацій, органів виконавчої влади переходять на близьке спілкування з населенням, а також хочуть чути думку населення про їхні дії. Тому створення консультаційного центру було одним із кроків задля наближення Міністерства аграрної політики та продовольства до людей. Таку думку під час веб-конференції в ІА AgroNews висловила керівник консультаційного центру Міністерства аграрної політики та продовольства України Анастасія Носова.
За її словами, люди, які звертаються до консультаційного центру, залишаються задоволеними тією інформацією, яку їм надають, а також якістю самої консультації.
«Наш центр працює в телефонному режимі, ми даємо тільки усні консультації. Стосовно можливості зв’язатися з нами по інтернету − можна залишити інформацію на порталі міністерства», − повідомила Анастасія Носова.
Також вона зазначила, що інформація надходить від міністерства, різних його департаментів та відділів, а також інших організацій, робота яких впливає на сільське господарство.
AgroNews